Norsk Leietakerindeks gjennomfører hvert år en undersøkelse som viser hvordan kundene oppfatter oss. Dette er et verktøy vi bruker for å bli enda bedre. HasleLinje scoret hele 90 poeng, som viser at det gjøres mye godt arbeid bak fasadene.
«Det er svært gledelig at vi har så fornøyde kunder her på HasleLinje. Vi har jobbet hardt med å følge opp våre kunder og stadig kommet opp med nye tjenester på området. Det gode resultat henger nok også sammen med at vi har fått på plass resten av bygulvet på HasleLinje. Vi har faglig sterke ansatte som viser en høy grad av service» sier Lene Busund som er ansvarlig for drift av eiendomsporteføljen til Höegh Eiendom på HasleLinje.
Jo tettere dialog med kunden, jo kortere vei er det til eventuelle endringer og forbedringer. Forvaltningsavdelingen består av dedikerte og serviceinnstilte ansatte som håndterer alle slags daglige gjøremål i de områdene vi opererer. Leietakere som henvender seg til oss skal få raske svar og effektive løsninger.
Skillet mellom jobb og fritid er ikke så distinkt som før. Man må tenke nytt og tilrettelegge for dagens arbeidsplasser. Service kan være så mangt. Det kan være frokostservering når du kommer på jobb eller tilgang til garderobe, dusj og håndkleservice. Det kan handle om lademuligheter for biler eller sykler. Eller en app som viser om det er kø i kantinen.
Höegh Eiendom oppnådde et resultat på 85 poeng som gir selskapet en plassering på topp 5 av eiendomsselskapene som deltar i undersøkelsen. Og nå starter jobben med å bli enda bedre!
